Szkoła Podstawowa nr 9 w Rzeszowie
      35-314 Rzeszów       ul. Miła 58       woj. podkarpackie         tel/fax (17) 748 38 60   
e-mail:
sekretariat@sp9.resman.pl
                pracownia komputerowa: e-mail: pracownia@sp9.resman.pl
powrót do strony głównej

Indywidualizacja procesu nauczania w klasach I - III rzeszowskich szkół podstawowych

   Nasza szkoła znalazła się wśród 24 szkół podstawowych Rzeszowa, które biorą udział w projekcie "Indywidualizacja procesu nauczania w klasach I - III rzeszowskich szkół podstawowych". Projekt ten realizowany jest przez Wydział Edukacji Urzędu Miasta Rzeszów, a współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007 – 2013. Celem projektu jest wsparcie indywidualnego rozwoju uczniów klas I - III dostosowane do zdiagnozowanych  potrzeb edukacyjnych uczniów i ich możliwości.
   We wrześniu Zespół ds Diagnozy klas I - III, w skład którego wchodzą wychowawcy kl. I-  III oraz pedagog szkolny dokonali diagnozy uczniów pod względem ich potrzeb edukacyjnych. W wyniku tej diagnozy wybrano dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu oraz z trudnościami w opanowaniu umiejętnosci matematycznych. Uczniowie ci wezmą udział w zajęciach realizowanych w ramach projektu. Zajęcia będą się odbywać w 3 grupach w roku szkolnym 2011/2012. Do współpracy zaproszeni też będą rodzice wybranych dzieci. zostaną oni zapoznani z regulaminem projektu, a warunkiem udziału ich dzieci w zajęciach będzie wyrażenie pisemnej zgody.
   W listopadzie zostanie przeprowadzona rekrutacja uczniów i uczennic zgodnie z  Regulaminem uczestnictwa w projekcie. Rodzice uczniów i uczennic zakwalifikowanych do udziału w projekcie będą zobowiązani do złożenia w szkole Deklaracji uczestnictwa w projekcie i Oświadczenia uczestnika projektu o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.
   W Szkole Podstawowej  nr 9 w ramach projektu planowane są następujące typy zajęć:
1) zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych dysleksją;
2) zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych.
   Mamy nadzieję, że zajęcia pomogą uczniom z problemami edukacyjnymi i będą wsparciem w ich rozwoju.

pedagog szkolny
Anna Pięta 
Informacja o projekcie  .pdf 94 KB
Regulamin   .pdf 621 KB